Ruszyła kampania reklamowa najnowszego modelu Peugeot RCZ, którego ambasadorem został Jerzy Janowicz. Autorem kreacji z udziałem utalentowanego polskiego tenisisty jest Havas Worldwide Warsaw.
Wybór na ambasadora modelu RCZ polskiego tenisisty, słynącego między innymi z imponującego serwisu o rekordowej prędkości 251 km/h, ma podkreślać dynamiczny i drapieżny charakter nowego Peugeot RCZ oraz sportowe osiągi możliwe dzięki 200 KM mocy silnika. Współpraca z Jerzym Janowiczem, którego firma Peugeot jest sponsorem, ma podkreślać też radość z jazdy, jaką gwarantują samochody Peugeot.
Najnowsza kampania marki Peugeot pod hasłem „Nowy Peugeot RCZ. Poczuj dreszcz emocji” potrwa do 31 maja i obejmie siatki wielkoformatowe w Warszawie i Łodzi oraz wyselekcjonowane tytuły prasowe.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jerzy-janowicz-w-kampanii-nowego-peugeot-rcz